onsdag 19 september 2012

Projektarbete!

Jag heter Cassandra och går trejde året på Mode&design linjen i gymnasiet. Vi har precis startat igång med projektarbeten och jag har valt att driva en modeblogg. Jag kommer uppdatera dig här med allt som faller mig in i modeväg. Jag hoppas att du vill följa mig genom min process och se om jag kommer någonstans under detta år! Så detta blir inte sista gången vi ses, ellerhur? ;)

Här nedan kommer bilder från när jag och en kompis var på Sofi Fahrmans modevisning på Cafe Opera för någon vecka sedan:

Clara posar utanför Operan. Hon är nämnligen bloggare så var tvungen att agera dagens outfit-fotograf :)

Jag är inte så nöjd med denna bild som du kanske förstår.. Men det var inte läge och fråga Sofi om en till hehe..Hon var inte lika trevlig som hon ser ut på bilden om jag ska vara ärlig

Det visades plagg från bl.a Lindex, Weekday, Gina Tricot och JC som Sofis mode team valt ut

Underbart, magnifkt tak
Ps. Jag vet att bloggnamnet är väldigt långt,krångligt och fult, jag ber om ursäkt för det! Jag hade tänkt heta projectX med endast ett X men den var upptagen, samma sak med 2,3 och 4 X så därför vart det fem X haha!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar